Nu mai avem...

marți, 2 februarie 2010

Cat de bine sti sa vinzi?

Mutându-se în alt oraş, un tânar s-a dus să îşi caute un loc de muncă la un supermagazin.
- Ai oarecare experienţă în vanzari?, l-a întrebat directorul.
- Da, i-a răspuns tânărul. Acasă am fost comis voiajor. După ce l-a măsurat din priviri, directorul s-a hotărât să îi dea o şansă.
Sfârşitul interviului a fost:
- Ei bine… începi lucrul de mâine . Voi veni la închidere să vad cum te-ai descurcat.
Prima zi de munca a fost grea, dar tânărul nostru a depăşit-o. La ora închiderii, directorul a coborât şi…
- Câte vânzari ai făcut astăzi?
- Una singura.
- Doar una?!!! Azi ai avut un singur client!!! Media echipei noastre de vânzări este de 20 sau 30 pe zi. Cât de mare a fost vânzarea?
- 101.265 $.
- 101.265 $!!!!! Dar ce i-ai vândut?
- Prima data i-am vândut un cârlig de pescuit de mărime mică. A doua oară unul mediu. Apoi unul mare. După aceea o undiţă echipată cu mulinetă. L-am întrebat unde se duce la pescuit şi mi-a răspuns: “La mare”. I-am spus că pentru asta are nevoie de o barcă, aşa ca ne-am dus la departamentul de bărci şi i- am vândut una cu motor dublu Cris Craft… Apoi i-am zis că nu cred că maşina lui, o Honda Civic, va avea forţă să o tragă. Aşa că l-am dus la departamentul auto şi i-am vândut un Pajero 4X4.
Directorul era inmarmurit:
- Vrei să-mi spui ca unui tip care a venit aici sa cumpere un cârlig de pescuit i-ai vândut o barcă şi o maşina?!
Tânărul: – Nu, nu.. el venise sa cumpere o cutie de tampoane pentru soţia lui. Şi atunci l-am intrebat: “Ei bine, din moment ce weekend-ul dumneavoastră e stricat, n-ar fi mai bine sa vă duceţi la pescuit?”

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu