Nu mai avem...

joi, 26 mai 2011

cum vopsim clasa

Inainte de vacanta
invatatoarea ii intreaba
pe copii:
- Copii stiti si voi ca in
vacanta asta si cu
ajutorul parintilor vostri
ne va fi zugravita clasa.
Poate aveti si ceva idei,
sunt curioasa sa le aud.
Ionela: Eu as vrea sa fie
roz de jos pana sus si
cu perdele violet.
Ancuta: Mie mi-ar placea
cu peretii bleu si
ferestre albastre.
Bula tot cu mainile pe
sus: - Eu, eu d-na
invatatoare.
- Bula ai grija ca la
director ajungi, stii
asta, da?
Bula: Eu m-am gandit ca
noi mai alergam prin
clasa, mai atingem
peretii asa ca un maro
ar fi perfect, de la
jumatate in sus un
crem ca sa fie mai
luminoasa, iar la
jumatate ii f***m o
dunga.
Ajunge Bula la director
si este pus sa-si
povesteasca ideile:
Maro, crem, si la
jumatate o dunga.
Directorul: Si cu tavanul
cum p*** mea facem?

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu