Nu mai avem...

marți, 4 decembrie 2012

Inlocuiti voi baiat cu fata si pronumele personale :p

Exista un baiat. E departe de mine acum, dar imi spune ca o sa fie bine in final. L-am iubit prea mult ca sa pot minti. M-a botezat "baby", crede ca nu-mi inchipui ca asa le spune la toate. M-am plictisit de naivitatea lui... Exista un baiat care a trecut prin inima mea, e mult timp de atunci. Il mai vad si acum pe strada de mana cu alta, nici nu zambeste si nici nu mai astept sa ma salute. Pentru cate mi-a facut ar trebui sa il urasc, dar mi-e dor de el uneori... Exista un baiat, credeam ca niciodata nu ne vom desparti, dar s-a intamplat. Imi pare bine acum, era un las defapt. Ma alinta mereu si credeam ca nu voi tine niciodata la un altul. Acum ma vede pe strada si imi spune "ce faci pustoaico?", "cum o mai duci cu dragostea?" si crede ca dorm cu poza lui sub perna si plang noptsile dupa el. .. Exista un baiat, ar da orice din lume sa fiu cu el, macar pentru putin timp. Nu'mi place, pentru ca ma face mereu sa ma simt in centrul atentiei. Se schimba mereu, de la o zi la alta. Imi spune si acuma deseori ca ma iubeste, azi pe mine, maine pe altcineva. Isi joaca dragostea in fata mea ca pe o scena cu decoruri proaste. .. Exista un baiat, a fost o iubire imposibila, pentru asta mereu ma prefaceam ca totul merge prost, dar defapt totul era perfect. Era departe, cateodata mai visez la tot ce a fost intre noi si ma intreb daca ne vom revedea vreodata. .. Exista un baiat, ma iubeste, nu pot zice acelasi lucru din partea mea, mie indiferent de existenta lui. Imi spune clar si raspicat "Te iubesc", dar cine sa-l creada? E doar un ratat, ma iubeste prea mult ca sa pot sta langa el... Exista un alt baiat, mai special sa zicem. Astept in fiecare dimineata sa ma sune si sa ma alinte. Vocea lui e calda si ma intelege de fiecare data. I se intampla atat de multe lucruri importante pentru el cand nu-i sunt prin preajma, incat ma lasa rece. Nu-i prea interesant. .. Exista un baiat. Ma iubeste si il iubesc. Nu o stie inca, dar o sa fiu femeia vietii lui. O sa ajunga sa ma prinda in rame si sa ma atarne de toti peretii, sa ma numere pe degete si pe batai de inima, sa-si scalde in mine tristetile si bucuriile. Cand o sa ii spun totul o sa fie prea tarziu, pentru ca o sa existe un alt baiat!.

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu