Nu mai avem...

miercuri, 8 septembrie 2010

Promisiuni

Am si eu un of... De ce nicio persoana din cate am cunoscut in viata mea nu se poate tine de promisiuni? Oricat de simplu ar fi sa o faca? Urasc din tot sufletul persoanele care nu se tin de promisiuni... De ce mai promiteti daca tot stiti ca n-o sa va tineti de ele? Nu ar fi mai simplu sa spui NU sau sa spui ca poate, ca vei incerca? Sau e din cauza ca persoana caruia ii promiteti nu inseamna nimic pentru voi si asta e motivul pentru care nu va tineti de promisiune? Eu personal, incerc sa fac cat mai putine promisiuni si incerc sa dau raspunsuri cat mai evazive atunci cand sunt pus in situatia de a promite ceva, tocmai pentru a nu fi acuzat ca nu ma tin de promisiuni sau ca pur si simplu nu vreau sa fac ce mi se cere... E asa greu sa faca si altii la fel? Poate persoana caruia ii promiti isi pune toata baza in tine pentru ca la sfarsit sa isi ia o mare teapa... A... Niciodata sa nu promiteti ca va veti schimba, pentru ca este imposibil... Oamenii nu se vor schimba niciodata. NICIODATA!
Nice seeing you :*

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu