Nu mai avem...

miercuri, 3 august 2011

te iubesc

-Te iubesc! - spun romanii.
-I love You! - spun englezii
-Ich liebe dich! - spun nemtii!
-Я люблю тебя! - spun rusii.
Si numai chinezii tac si isi fac treaba in liniste!

21 de comentarii:

  1. u din ce categorie faci parte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac parte dintr-o categorie speciala :p

    RăspundețiȘtergere
  3. da cois, stiu:)))) atat de speciala incat devine falsa :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. naspa poza mai ai la profil:))))))))))) sau poate te-ai facut u naspa :-?/:)) who knows ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. nop. e chiar frumisss :X:X:X ;)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. omg =))) acum te lauzi singur =)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Aşa ţi se pare? Dacă să spui că faci parte dintr-o categorie specială înseamnă că mă laud, atunci da, mă laud... Şi nu văd care e problema ta...Aşa ţi se pare? Dacă să spui că faci parte dintr-o categorie specială înseamnă că mă laud, atunci da, mă laud... Şi nu văd care e problema ta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare că telefonul meu a luat-o un pic razna.....

    RăspundețiȘtergere
  9. ce suparat esti =))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu sunt supărat, doar că nu-mi place anturajul cu japca...

    RăspundețiȘtergere
  11. ai si tu asa ceva? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  12. vrei cumva s-o simti in laringe sa vezi ca am? :>:>

    RăspundețiȘtergere
  13. prietene... omg numai pizdele folosesc... deci tehnic, nu as fii gay... si in plus de asta, pune in continuare un nume in loc de anonim... asta asa, sa nu mai fie neintelegeri d-astea...

    RăspundețiȘtergere
  14. app. pe tine nu te-ar fi deranjat sa o simti acolo? :))

    RăspundețiȘtergere
  15. mane culcate ca e prea noapte pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  16. vezi, fix la asta ma refeream... trece frate un nume acolo... ca nu e greu... o fi prea tarziu, dar prea noapte...

    RăspundețiȘtergere