Nu mai avem...

sâmbătă, 9 februarie 2013

...


Din ce in ce mai greu, am crescut, iti vad
suferinta
Stiu c-ai vrea sa lupti, sa nu suporti umilinta
Cand eram mic mă duceai in fiecare zi, iubeam
gradinita
Acum as vrea sa pot sa-ti zic sa nu-ti pierzi
credinta
As vrea sa te-ajut sa treci pestre stres
Caci ma doare cand vad ca nimic din jur nu-ti
mai prezinta interes
As vrea sa mai stai cu mine la fereastra,
Ca atunci cand eram mic si priveam cum
ningea
Sa pot sa mai strig "- Hai grasule, paseaza
mingea!"
Oare ce s-a-ntamplat cu fericirea noastra ?
Ti-aduci aminte serile tarzii cand imi spuneai
povesti
Acum ma uit la tine, n-accept sa-mbatranesti
Nu-ti mai vad fericirea-n ochi cand ma privesti
Nu mai simt ca ma iubesti
Asta e,  ce se rupe nu se mai coase
Nu-i vina ta, de vina-s spitalele jegoase
Care-s pline de boli
Si-abia asteapta sa te-mbolnavesti, sa mori
Mi-e dor de zilele in care traiam din alocatie
Dar desi era mica, tot n-aveam ratie
Am 20 de ani si chiar daca nu ti-am zis-o niciodata
Vreau sa stii, chiar te iubesc TATI!

Un comentariu:

  1. TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere