Nu mai avem...

vineri, 8 februarie 2013

Despre femei si ce se intampla cand va despartiti



Cand va despartiti tu vei sta singur in timp ce ea va fi asaltata ....ce nu stii tu domnul meu este ca ea va avea cam de 10 ori mai multe oferte de imperechere/sex/dragoste/iesit in oras decat tine.
Ce trebuie noi barbatii sa intelegem este ca atunci cand vine vorba de combinare in scopuri cel putin sexuale,cel putin in societatea noastra ,femeile nu au altceva de facut decat sa...existe. Adica nu au altceva de facut decat sa existe in sensul in care strazile, birourile, barurile si toate celelalte locuri publice sunt pline de barbati care alearga cu limba scoasa dupa femei. Ele nu trebuie sa faca ceva activ, in mom in care sunt singure si on the market ,ele tin (ca vor sau ca nu vor) un casting perpetuu. Un casting pt care tot timpul se gasesc aplicanti,iar pe aplicanti nu i cheama nimeni,vin singuri....pt ca asa suntem noi barbatii,catelusi simpatici si pofticiosi.Bun.Ce e de inteles din asta?Pai in mom in care te pregatesti sa i spui "-Draga mea ,eu te parasesc,mi am gasit una mai buna!Oricum tu fara mine esti tangenta la zero...asa ca,pa!" eu cred ca ar treb sa te gandesti mai bine.Pt ca dupa ce va suferi dupa tine,daca o va face,ea nu va avea de facut altceva decat sa si ia o fusta pe ea,o bluza si ceva in picioare si sa iasa din casa.Si din mom ala tocmai ce a inceput castingul.Si sa nu faci cumva greseala sa zici ca a ta este uratica si ca nu gaseste pretendenti.Crede ma,cenusareasa ta poate fi printesa altuia oricand.Dc scriu asta?Pt ca tot aud barbati care se vaita"-Uita-te si tu,ne am despartit doar de 2lunu si fosta mea are deja gagic ,in timp ce eu stau pe bara".Pai da,stai pe bara ,pt ca noi barbatii,ne am organizat gresit lumea.Adica in timp ce fetele ne lasa sa credem ca ele sunt niste gaini fara cap care alearga prin curte ,iar noi suntem niste ulii care le vaneaza pe ele...adevarul crunt este ca noi suntem niste curcani care se infoaie intr o vitrina,aflati intr un perpetuu casting.Si cand te prinzi de chestia asta...te podidesc lacrimile si ti vine sa ti smulgi penele si sa te arunci de pe marginea balconului.










via cabral

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu