Nu mai avem...

marți, 21 decembrie 2010

Unguri part II

In Satu Mare, un tip intra intr-un bar, cu un crocodil, in lesa, si intreaba barmanul:
- Nu va suparati! Aici serviti unguri?
- Da! Cum sa nu? Luati loc! Ce va aduc?
- Mie o bere si lui 2 unguri!



Un ungur calatorea cu un tren...la un moment dat citeste pe geam:
- E periculose sporgesi, nu va aplecati pe fereastra...si zice:
- Ba da astia au scris in toate limbile da in ungureste nu...la care un rocker:
- Aaa...voi puteti sa va aplecati baaa...



Ion vine la Istvan cu furca!!!
- Te omor ba !
- Stai mai Ioane, ce ti-am facut?
- Ba, voi la-ti omorat pe Stefan cel Mare.
- Ba ioane, asta a fost acum 500 ani.
- Da, ba, da' eu azi am aflat!!!!






I: Cum caracterizezi moartea a 100 de unguri intr-un singur cuvant?
R: Putini.




La granita dintre Romania si Ungaria statea Ion.
Apare Laci de la unguri.
Ion zice:
- 237
Laci:
- Ce-i cu 237?
Ion:
- Vino incoace si ti-oi spune.
Ungurul nu trece.
Vine Laci a doua zi Ion zice la fel:
- 237
Laci il intreaba iara cei cu 237.
Ion:
- Vino-n coa si ti-oi spune.
Ungurul trece, Ion scoate pistolu, il impusca si zice:
- 238.


I: Cum numara ungurii perechile la poker?
R: O popa, doua pope.


Un tigan a ajuns la tribunal acuzat de rasism ca se lua la cearta si la bataie mereu cu ungurii din sat.
Judecatorul:
- Mai tigane, ce tot ai ma tu cu ungurii?
Tiganul:
- Cine, io!!! Ungurul e fratele meu....sa moara frati-miu....


I: Stiti cum se uita un roman la un ungur?
R: Cu un singur ochi,prin luneta de la pusca


Romanul: - Bai, ungurule! Sa te fut in gura, bah!
Ungurul: - Si eu pe tine.
Romanul: - Bai, ungurule! Sa te bag in pizda ma-tii!!
Ungurul: - Si eu pe tine.
Romanul: - Bai!!! Sa ma pupi in pulaa, baa!!
Ungurul: - Si eu pe tine!



Intrebare: - Ce e negru si sta bine la gatul unui ungur?
Raspuns: - Un doberman.

Intrebare: - Cum dai un ungur jos, dintr-un copac?
Raspuns: - Taindu-i streangul!

Intrebare: - Stiti de ce sunt ungurii vecini cu noi?
Raspuns: - Ca asa le trebuie!



Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu