Nu mai avem...

marți, 21 decembrie 2010

Examen la chimie (ana stie :P)

povestea lui nenitzu cu examenul la chimie imi aduce aminte de propria experienta destul de haioasa. intr-o zi ma suna mihai sa ma trezeasca sa ajung si eu intr-un final la examenul de curs al lui scradeanu. singurul examen din anul doi pe care am fost motivata sa ma duc sa il dau. si dupa cum ziceam, ma trezeste mihai, intr-un final ma mobilizez din pat, ajung la un moment dat si la scoala. ma vede mihai si ma intreaba daca am vre-o inspiratie pt examen la mine. "nu" i-am raspuns eu senin. fie vba intre noi, chiar am avut o tentativa sa imi invat, dar era lenea prea mare. in fine. imi trimite dragul de el materialele necesare pt examen si totul e ok. am uitat sa precizez ca si el, si restul colegilor mei au fost la acel examen in acea zi. intram in sala de examen. ne da scradi subiectele si ne lasa sa scriem. iesim de la examen, tigara de dupa. de dupa examen. nu va ganditi la ce nu trebuie. vine si ziua cu rezultatele examenului. bineinteles, acest lucru l-am aflat tot de la mihai. si ghiciti surpiza. el, care atunci dadea examenul a treia oara parca, nu l-a luat. minunatul meu coleg tulip, care era si el la a doua tentativa, nu mai stiu daca l-a luat dar parca l-a luat. cand au vazut ca eu care ma dusesem in cea mai mare lene si nepasare de care poate fi capabil un om dimineata, l-am luat din prima. si in ziua de azi, daca lui mihai ii amintesc de aceasta minunata experienta imi spune sa tac. iar tulip, ei bine el e tulip:"bai cum pula mea frate sa vi la oha fara sa fi invatat nimic si sa il iei din prima? si la scradi!" :)) tare mult ma amuz pe seama lor cu faza asta.

2 comentarii: