Nu mai avem...

marți, 28 decembrie 2010

Cine ma cunoaste stie despre ce e vb :))

Anunţ

Persoană fizică autorizată, 23 de ani, vaccinat, botezat, 80 kg împins la piept, întrucât de aproximativ 6 luni sunt agasat în mod constant de fosta mea super-gagică, mă văd nevoit a scoate la concurs următoarele posturi -

1. Sosie (1 post)

Băiat cu vârstă şi semnalmente similare cu ale subsemnatului, obligatoriu rezistent la băutură, altfel se prinde perversa. Ştiu sigur că există cel puţin un astfel de exemplar, că tata a fost bagabont.
Responsabilităţile constau în întâlniri frecvente cu subiecta, discuţii zilnice la telefon sau pe mess, romantism, tandreţe, portofel plin, toleranţă maximă la escapade extraconjugale, respect de sine cât mai redus.

2. Ofiţer transmisionist (1 post)

Experienţa în teatrele de operaţiuni (Afganistan, Irak, Harghita) prezintă un avantaj. Sau măcar să fi învăţat meserie de la foştii membri SS. Responsabilităţile constau în restricţionarea permanentă a accesului domnişoarei la numerele mele de telefon, id de mess, facebook, blog, etc.

3. Hipnotizator (1 post)

Exclus şarlatani, circari, otevişti! Se va ocupa de ştergerea definitivă din memoria subiectei a tuturor informaţiilor cu privire la subsemnatul. Deoarece va întâmpina dificultăţi la unele aspecte (dimensiuni, circumferinţă etc.) se oferă bonus în cazul reuşitei.

4. Agent pază (2 posturi)

Aspect fizic plăcut, constituiţe atletică, obligatoriu practicantă de culturism sau arte marţiale, cunoscătoare a mişcăriiperversa ca pe Târgu Ocna, nu contează vârsta, rasa sau starea civilă.
Ca beneficii, menţionez salariu atractiv, companie şi mai. 


5. Piţipoancă
Nu există cerinţe specifice postului, iar singura responsabilitate este de a răspunde la uşă îmbrăcată cât mai sumar în momentul în care terorista sună (de altfel, destul de frecvent). Angajatorul avertizează şi nu îşi asumă responsabilitatea asupra pericolelor de înjunghiere inerente.

CV-urile nu se trimit nicăieri (aţi înţeles că sunt filate toate căile de comunicare cu exteriorul), ci se vor lăsa în grădina Cişmigiu, zona Bibliotecă, în spatele celei de-a doua bănci de piatră din dreapta. Trebuie să fim discreţi, duşmanii poporului lucră!


original: http://ikon6969.blogspot.com/

5 comentarii:

  1. nu esti sanatos=))))))))))))))))) aoleu mor de ras=)))))))))) app eu la tn l usa n am mai venit de la Paste,d cand ne-am desp=)))) nush d c te dai mare atat si de sunat p tel d o groaza d timp,nici mkr nu stiu cum mai arati=))))
    nu inteleg d c t dai mare aici:D sau e vb d alta gagica=)))))?
    ai uitat cand ma steptai cu orele si ma urmareai peste tot nu?
    CE AM FCT EU CA SA RAMAN CU TINE......a fost..40% din ce ai fct tu...ca sa ramai cu mine.... IN CAZ CA AI UITAT!!!
    poate ai curaj sa lasi postul =)))) dar evident vede lumea si nu mai pozezi IN VICTIMA =))))

    si eu care intrasem sa iti las msj aici cu un an nou fericit ca sa nu iti dau msj p tel=)))pt k eu desi am suferit, nu ti-am purtat pica niciodata...si nici nu o sa o fac..n-are rost sa imi amarasc viata.. tu ai fost si inca esti baiatul pe care l-am iubit cel mai mult.ce rost are sa ma prefac k st altcineva,cum faci tu:(
    soarta:D vezi tu cum e... plina d surprize... oricum... UN AN NOU FERICIT! .....
    si nu mai poza in victima k nu iti sta bn.parerea mea:P stim amandoi care e adevarul de fapt:D d-le victima...

    sa nu uiti sa dai accept la post BB=)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. am mai vazut asta undeva pe un alt blog

    RăspundețiȘtergere
  3. da idiotule, scrie sub articol de unde e luat...

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu care chiar credeam ca e scrisa de tine
    o si vedeam pe respectiva cum te urmareste cu ciomagul dupa ea :P :)))

    oricum e tare

    ...cineva care te cunoaste :P

    RăspundețiȘtergere
  5. pt cineva care ma cunoaste ar trebui sa sti ca asa a fost si la mine ;-)

    RăspundețiȘtergere