Nu mai avem...

marți, 21 decembrie 2010

Timpuria...in.... a se vedea blogu lui Nico

Am intrat din curiozitate pe blogul lui Nico si am nimerit fix la o postare, destul de veche ce-i drept dar inca discutata, despre cum rata fetelor virgine scade tot mai mult din motive de "nerabdare", gen 10-11-12-13 ani fetele din ziua de azi deja stiu mai multe dekt o curva de lux. Ce sa zic, am 22 de ani si in privinta virginitatii pot spune (fara lipsa de modestie) ca ma incadrez in normalitate (17-18 ani). Gen pana mea frate, cand astea se rup in mataranga, yo habar n-aveam ce-i kestia aia de o am intre picioare. Ce sa mai zic de maciuca. Si cand mi-a dat primu floc (cred k pe la varsta cand incep fetele azi sa si-o traga) ma-m dus la mama s-o intreb de ce imi creste paru acolo. E urat frate sa fi major si sa vrei sa trantesti si tu o chizda si dupa sa aflii k e minora. De unde vin eu, nu a fost asa. Gen eneratia mea a fost invatata lucruri despre care generatia astora de azi poate doar aud si dak aud, li se par "demodate". Pe atunci nu aveam EMO sau te miri ce bazaconii in cap. Nu aveam telefoane mobile sau tot felu de tehnologii. Si cu siguranta nu eram avide dupa maciuca asa cum is copilele din ziua de azi. Noi am crescut cu ideologia "virgina pana in noaptea nuntii". Ca la un moment dat s-a dus pulii de suflet chestia asta, a fost pt k pur si simplu "s-a intamplat". Am o povestioara in cap, gen la mine in cartier nu prea erau fete. Iar eu am crescut intre baieti. Deci is mai baietoasa. O adaugire, baietii de la mine din cartier nu au fost la curve si au aceiasi parere ca Nico:"de ce sa faci meditatii la o materie usoara cand poti invata acasa?". Revenind. Intr-un weekend, din vara asta, ne-am dus la un club de noapte. Frumoase panaramele ce sa zic. Au venit gramada pe baieti si unul a intrebat-o cati ani are. Nu a intarziat cu raspunsul:"16 ani." Am ramas pom. Tovarasu asta al meu i-a facut vant. Stau si ma gandesc: la 16 ani ai voie sa lucrezi prostituata de lux? Sau mai bine zis, la 16 ani e legal sa te futi in cur pe bani? Cam asta am avut de zis. Cine are ceva de adaugat sau comentat, e bine venit. Pt fetele de azi, un mesaj:"Lasati pula. N-are nimci deosebit. Faceti ceva cu vietile voastre." V-am pupat. Sa fiti cuminti, dar nu prea cuminti ca bate la ochi!

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu