Nu mai avem...

luni, 6 decembrie 2010

unguri

Un roman urca in tren. Se relaxeaza omul, isi scoate pantofii, isi pune o pereche de papuci comozi si observa pe locul din stanga lui un ungur, pe locul din dreapta tot un ungur. Dupa o jumatate de ora de liniste romanul politicos catre unguri:
-Eu ma duc sa imi iau o bere, voi vreti ceva?
Ungurul din stanga:
-Eu vreau o cola fara gheata.
In momentul in care romanul pleaca ungurul din stanga ii scuipa in unul dintre pantofi si il pune la loc. Aduce romanul bauturile, dupa un timp se ridica iar si ii intreaba:
-Eu ma duc sa-mi mai iau o bere, voi vreti ceva?
Ungurul din dreapta:
-Eu vreau o cola fara gheata.
Pleaca romanul dupa bauturi, in momentul ala ungurul din dreapta ridica celalalt pantof, scuipa in el si-l pune la loc. Se intoarce romanul, isi serveste berea. Inainte de destinatie vrea sa-si incalte pantofii si isi da seama de situatie, dupa care li se adreseaza politicos:
-Cand o sa dispara ura asta dintre romani si unguri, cand o sa putem sa ne purtam si noi civilizat, fara sa ne scuipam in pantofi, fara sa ne pisam in cola...

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu