Nu mai avem...

joi, 2 februarie 2012

Statusuri funny ( preferatele mele :D ) part 4

It's me and you. That's all we'll have when the world is through thx 2 mami :X

Fa-ma geloasa , rupe-mi inima , fa-ma sa plang , nu ma cauta , nu ma privi , dar cand ma vezi cu altu de mana sa taci in mortii tai din gura !!

Femeia este ca si un fotbalist - intinsa pe jos si geme, iar tu te gandesti: simuleaza sau nu?


 I got the kind of lovin' that will keep you off the streets. thx to ana

Când ți-e dor de cineva, să nu închizi ochii.O să-ți fie și mai dor.

I love listening to your lies when I know the truth !

Mi-as dori ca penisul meu sa isi asume responsabilitatea pentru actiunile lui de cate ori sunt beat

Some people just need a high-five. In the face. With a chair ... thx 2 9gag.com

Daca esti fericit mai mult de o zi , inseamna ca ceilalti iti ascund ceva

Don't do anything I wouldn't do, and... that doesn't leave much. Well... basically, Sushi and mini golf.

‎"Se spune ca cine iubeste se intoarce. NU! Cine te iubeste, nu pleaca! ;)"

I don't mind going to work, but this eight hour wait to go home is just bullshit...

I'm not a facebook status, you don't have to like me. =;

I laugh at my own jokes, because in my mind i am the funniest person alive.

Don't play hard to get when you're hard to want.

How i wish i could google my closet...

Tips for success with/for women: 1. Don't be ugly.

Neti Sandu este atat de puternica ca astrolog, incat, cand se imbata, isi suna viitorii barbati!

¡˙˙ ɹǝǝq ʎɯ ɥɔɐǝɹ ʇ,uɐɔ I puɐ uǝllɐɟ ǝʌ,I ¡¡¡¡¡dlǝɥ

The best weapon against an enemy is another enemy.

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu