Nu mai avem...

luni, 21 aprilie 2014

Apără-mă Doamne!


În curtea unei biserici lucra meşterul Gigel. Şi bate el un cui într-o scândură, când la un moment dat îşi dă ditamai ciocanul peste deget. Începe Gigel:
- Să-mi bag ****, f***-** m***** mă-tiiii de ciocaaaaan.... şi tot aşa ... înjurături la greu.
Moment în care îl aude un popă şi îi zice:
- Fiule, nu e frumos să înjuri în biserică.
Apoi îl ia cu lectura... şi într-un final îi zice:
- De acum încolo când mai ai accidente, nu înjura, spune: "Apără-mă Doamne!"
A doua zi, Gigel tăia cu fierăstrăul o bucată de lemn. Taie el, taie, când, la un moment dat, scapă fierăstrăul şi îşi taie un deget.
Gigel:
- Apără-mă Doamne!. În acel moment, degetul tăiat se ridică de pe jos şi se sudează la loc pe mână, ca prin miracol.
La care popa mirat:
-AI SĂ-MI BAG P***!!

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu