Nu mai avem...

miercuri, 10 decembrie 2008

Secretele unei casnicii fericite

"Sotia mea si cu mine cunoastem secretul pentru a mentine o casatorie solida:
1.De 2 ori pe saptamana mergem intr`un restaurant dragutz.Ea merge marti, eu vineri.
2.Dormim in paturi separate.Eu la Milano, ea la Genova.
3.O duc peste tot, dar ea reuseste mereu sa gaseasca drumul inapoi.
4.Ne tinem de mana mereu.Daca nu o fac, incepe sa cheltuiasca.
5.Are un robot de bucatarie electric, un storcator electric, un prajitor electric si zice ca sunt prea multe in casa si nu are loc unde sa stea.Asa ca i-am cumparat un scaun electric.
6.Si-a facut o masca de argila.Pentru 2 zile a fost frumoasa foc.Apoi si-a spalat masca de pe fata.
7.A urmarit camionul de gunoi, urland dupa el:"Sunt in intarziere pentru gunoi?" Soferul a raspuns:"Nu!Sari inauntru!"
8.Aminteste-ti mereu, casatoria e prima cauza a divortului.
9.Nu am vorbit cu sotia mea de 11 luni.Nu indrazneam sa o intrerup.
10.Ultima cearta a fost din cauza mea.A intrebat:"Ce e pe televizor?", iar eu am raspuns:"Praf"."

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu