Nu mai avem...

miercuri, 10 decembrie 2008

Baietii astia...

9 minciuni pe care baietii le zic mereu ... fetelor:
1. Te iubesc asa cum esti! (daca nu aratai bine, poola, te iubea);
2. Intai m`am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp ... ca in rest ...);
3. Nu vreau sa suferi din cauza mea ... asa ca mai bine ... (pleaca dracu` ... am pe alta);
4. Mi`a fost rau aseara, de aceea n`am venit la intalnire (ce buna era tipa care a venit la mine);
5. Te`am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietena ta; ce sa fac daca are pretene);
6. N`as suporta sa ti se intample ceva (da`te`n mortii tai);
7. De ce n`ai incredere in mine (la naiba, m`a prins cu aia);
8. Ce sa`ti iau de ziua ta (zi ca nu trebe nik, ca n`am bani de cadouri);
9. Nu vreau sa ne mai certam (mai dureaza mult pana ma scap de ea?)

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu