Nu mai avem...

marți, 1 iunie 2010

Cum am fost eu prins copiind...

Pt inceput sa va spun ca in 17 ani de scoala n-am fost niciodata prins copiind... In 17 ani !!! Ieri mi s-a intamplat pt prima oara. Probabil a fost si vina mea, dar tot nu-mi vine sa cred... Am avut examen la 3 materii in acelasi timp, adica trebuia sa scriu 3 lucrari in 2 ore. Si asta nu era deloc usor tinand cont ca profului ii place sa scrii muuuuuuuuuuuuult, in jur de 10 pagini asa... Deci :P am intrat noi in sala in care trebuia sa dam examenul si ne intreaba profu' la ce materie avem examen de dat. Spun colegii mei materiile si cand vine randul meu ii spun " La toate 3 :D", la care face profu' o fata gen :-o si incepe si rade... Se duce el in biroul lui, ne aduce subiectele fiecaruia si ne apucam de scris. Eu aveam cursul lui printat pe niste coli A4 si pana cand s-a intors el cu subiectele am mai citit cate ceva. Cand s-a intors am lasat cursul langa mine. Vine profu' imi da subiectele si ma apuc de scris. Cursul tot langa mine... Cand ma uit pe prima pagina din curs ce sa vad... Primele 2 subiecte de la unul din examene. Plm... Ma apuc si scriu. Si scriuuuuu. Profu statea la catedra... Se ridica el la un moment dat si trece prins spatele meu... N-a zis nimic. Bun... Continui eu sa scriu, el se duce la catedra, sta ce sta si iar trece prin spatele meu... Fara sa zica nimic de curs... Ce-am zis eu... "Frate asta vrea sa ne lase sa copiem si noi un pic sa intram in licenta.." Si se duce iar la catedra. Sta un pic si plm... Eu mai aveam gen 4 randuri de scris si terminam alea 2 subiecte... Bai si se ridica asta, vine la mine, imi ia cursu de pe masa, citeste un pic, si ce sa vezi... Ma bate pe umar si imi face semn sa ies!! Eu fac pe prostu sperand ca poate se razgandeste si ma uit asa uimit la el... De unde frate,.. Vede ca nu ma ridic, imi face iar semn si cica " Afacerile noastre s-au incheiat". Ce sa-i mai zici.. Parca vroiam sa ii zic ca de ce m-a lasat pana atunci daca tot ma da afara, de ce asa si pe dincolo, dar am tacut... Nici nu stiam cum tre sa reactionez... Si mi-am strans eu boarfele de pe masa si am plecat... Ma cam bufnea pe mine rasul, dar nu stiu de ce... L-am salutat si am iesit. Afara toti colegii au ras de mine cand au auzit ca m-a prins :)) va tin eu minte... ;) Si, asa, ca o concluzie.. : NU incercati sa copiati cu ditamai cursul pe banca daca nu va spune profu' ca puteti!!! O sa va luati o mare teapa... Hai, va pupa nenea :*

2 comentarii:

  1. =)))))))))) si uite asa ai mai picat 3 examene odata =)))vai c misto=)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. prima oara daca nu iei in calcul si faza de la Ivan cu "am impresia ca aud niste sunete de innalta frecventa pe aici...ai vreo casca sau ceva?"

    RăspundețiȘtergere