Nu mai avem...

miercuri, 2 iunie 2010

DISCLAIMER !!

Se pare ca este nevoie si de asa ceva. Motivul? Pentru ca se gasesc idioti care nu inteleg ca blogul asta e al MEU si ca aici apare DOAR ce-mi place MIE fara sa fie indreptat catre cineva anume. Ei nu dom'le, ei cred ca este indreptat catre ei si o iau personal, ca si cand eu n-as avea alta treaba mai buna de facut decat sa scriu pentru cineva anume (exceptie facand acest post ;)). Daca as fi vrut sa fac asta, nu credeti ca as fi folosit mail-ul? Bun... Si pentru a fi clar: blogul acesta este in proportie de 90% un PAMFLET, restul fiind o colectie de ganduri si preferinte si in niciun caz chat ;)

LE: Din nefericire se pare ca nu pot restrictiona persoanele idoate, batute in cap si analfabetii sa mai intre pe blog.(cu restu n-am nimic) Daca stiti cum, astept sugestii...

4 comentarii:

  1. m-ai dat pe spate cu ce ai scris =))=)):)):)):)):)) ce iti mai place sa faci pe duru:))))))) nebunelule:P nu mai stii si tu de gluma deloc ma scumpy ma=)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si sincer... mi s pare chiar o idoatenie ca ai BLOG =))) de parca ai fi vreo vedete ceva sa intereseze pe cineva k ai fst tu prins la examen sau ceva in genu =));)tbsk;))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca mai bine ti-ai restrictiona putin idiotenie si prostia din capul tau... sincer acum...

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer mihai... te comporti de parca ai avea 3 ani.. daca erai barbat in toata firea nu faceai ce ai facut..si faceai fata situatiei..iti rezolvai problemele cu mine..asa cum ai zis mereu ca nu ne despartim daca avem probleme ,le depasim...de unde...vb goale ma mihai.. ai impresia ca tot ce misca ti se cuvine??ca le stii pe toate?sau ca tu esti sfant? nu scumpul meu.. tu ca persoana esti de 10 ori mai rau decat mine pe toate planurile...ai defectele tale ca orice om.. dar cred ca mama ta a uitat sa iti spuna ca in viata trebuie sa ierti,nu sa et comporti ca un idiot de parca ai fi tu dumnezeu... si mai ales cand tu ai gresit de n ori mai mult decat mine in relatia noastra.. chiar daca am stat departe de tine..crede-ma ca stiu f bine ce ai facut tu in timpul asta..cand mie imi promiteai ca te impaci cu mine daca te las in pace...u cautai altele.. prost.. macar de se compara vruna din ele cu mine..macar atat..dar...

    RăspundețiȘtergere