Nu mai avem...

marți, 18 ianuarie 2011

din categoria bla bla bla

Buey imi bag picioarele frate! Nu'i corect! Cum cacat sa nu dau vina pe "soarta" cand eu insami nu sunt capabila sa imi analizez situatiile si sa aleg ce e mai bine pentru mine? Cum dracu as putea sa spun "soarta frate. asta e!" cand eu sinura mi-am pus streangu de gat. Puii mei. Gen: cat de rau poate fi daca ma cuplez cu asta? Raspuns: foarte rau. Si atunci de ce cacat as sta sa-mi plang de mila incercand sa dau vina pe x-ulescu sau pe te miri cine pt greselile mele? Si credeti-ma, am facut destule. Asa ca stateam aseara si ma gandeam si m-am trezit spunandu-mi: Da proasta mai esti ma! Si tot cautam yo raspunsuri la greseli si la toate cacaturile din viata mea si atunci, it hit me: erau chiar in fata mea. Fara ocolisuri, fara minciuni inutile si injustificabile. Un simplu: gata. mi-a ajuns. Si totul se va rezolva. Aveam tot timpul in fata mea exact ceea ce vroiam. Nu trecut, nu amintiri. Nimic din toate astea. Ci ceva nou si fascinant si plin de aventura: viata mea si tipu ala dragutz cu urme de gropitze in obraji cu corp de te da pe spate si cel mai super mega misto tare si ce mai vreti voi parfum vreodata existand si care la randul lui te place sau cel putin stii 10000% sigur ca ai atentia lui. Si fetelor, ce altceva e mai important pentru noi cand avem atentia tipului dragutz? Bineinteles: nimic. Intrebarea de 100 puncte este: o sa am curaj sa spun stop? Cu siguranta. Doar n-o facut mama un prost. ;)) Plus de asta, orice fata in deplinatatea facultatilor mintale nu ar alege tipul sleampad. Ci ar alege tipul super tare de care e indragostita si care ii da fluturi in burta si se simte iar ca la 16 ani de cate ori il vede sau e in preajma lui :D Va pupa mama! Sa fiti cuminti dar nu prea cuminti ca bate la ochi:D P.S.: Am uitat sa completez, chiar are tente de gropitze! Cine nu ma crede nu are decat sa verifice :P

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu