Nu mai avem...

luni, 17 ianuarie 2011

Putin din...mine

Imi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultimul timp. Multe pe cap. M-am gandit ca ar fi o idee bunicica sa postez si eu, cum face toata lumea pe un blog de altfel, cate ceva despre mine. Sa spun si eu ce imi place si ce nu imi place, poate sa fiu putin "piti", sau poate nu. Putin cinism, foarte putina sinceritate si mai stiu eu ce. Si apropo de sinceritate, Am intalnit un om, care bazazndu-se pe niste antecedente din trecutul sau, mi-a trantit un sms gen: "buna iubita, bleaaaah, stiu ca e 6 dimineata, bleaaah..." in fine, ideea era ca eu am inteles din asta ca omului ii e drag rau de mine. Dar m-a facut sa cred un lucru, a, pana in minutul 89 (putin fotbal nu strica) si in minutul 90 cand a sunat de sfarsitul meciului, a ratat. Gen, cum citisem mai devreme, a aplicat oarecum, metoda strutului. Imi venea sa il strang de gat. Sa-i spun:"frate, n-am 15 ani. nus grea de cap. puteai spune de la inceput ce vrei" dar el nu, "batman batman". Denisa, cea mai buna prietena a mea, a carcotit putin si tre sa recunosc ca si eu am fost "misogin" fata de el. Dupa ce trece treaba cu "strutul" si primesc mesajul cu pricina, (tre sa recunosc ca a fost tare tare tare dulce cu mesajul ala. L-am salvat in telefon), ii spun ca m-am suparat pe el. Destul de sec recunosc, ca doar nu era sa ii spun:"nu-i nimic iubitule, te inteleg, doar ai fost cu prietenii. e normal sa nu va luati iubitele." si etc. Ce dracu, doar nu voriam sa il scarpin intre cornitze. :D Doar nu era sa ma apuc sa ii dezvolt o intreaga teorie despre faptul ca poate impaca si prietenii, si iubita. Desigur, is momenete cand pur si simplu nu iti poti lua femeia cu tine. Dar cand poti, apai ia-o nene ca daca ai femeie desteapta o sa stie sa te faca mandru ca o ai. Una peste alta, e un tip foarte tare. Si mor de el. Dar stiti voi cum e, daca daca si parca parca. Si el imi accepta singurul lucru care nu credeam ca il va accepta, si nici eu nu ii pot comenta de ce se razgandeste in ultimul moment. Chiar daca ma supara, e tare dulce cand vrea sa ma impace. N-am cum sa stau suparata pe el. Deci dragilor, mai ales dragelor, concluzia e ca, daca gasiti un tip care va accepta lucruri care nu credeati ca le-ar accepta vreodata si pe deasupra mai are si rabdare, apai nu-l lasati sa va scape. Unul de genul asta gasiti o data la un milion. Va pupa mama si fiti cuminti. Dar nu prea cuminti ca bate la ochi! ;)

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu