Nu mai avem...

vineri, 2 septembrie 2011

Cum Te Refuză Femeile…În Funcţie De Regiune.




Ardelencele. Mă, iubi, mă, nu vreau acum. Nu te supăra pe mine, daa io zic s-o lăsăm pe mâine . Bine, dacă vrei ţi-o sug un pic, dar să ştii că nu am chef de mai mult, că mă simt aşa de moleşită, aşa lenioasa. Bine, iubi? Hai, mă, promit că în weekend stau şi io mai mult şi poate ne uităm la un film.

Oltencele. Tuti aprasteul tău azi încă, păi ce futai îţi trebuie ţie acum? Păi tu nu văzuşi că fusăi 9 ore la muncă, bă trântorule? Şi făcui ciorbă, şi am adunat de prin casă după voi. Mama voastră de trântori. Niciun futai în seara asta, n-am nici o scârbă de chef. Lasă-mă în pace! Arză-te-ar focu’ de bărbat bun la nimic. Auzi, mă, la el, io caldă în gură de atâta muncă şi lui îi trebuie să se suie pe mini¦

Moldovencele. Mă, ştii ce? Pi minie nu mă mai duci cu zăhărelul ca ultima oară, când ai zis că dacă-s pun fofo pi gură, baţi şi tu covoarele alea. Deci pi minie să mă leşi în pace. Sau, eventual, dacă-mi dai bani de coafor, poate îţi arăt o ţâţă şi te duci să te rezolvi la baie. M-am săturat aşa când bei, urli la mine, când eşti treaz, vrei să-mi bagi păpuşoiul în chisăliţă.

Maramureşencele. Bărbate, nu vreau nimic cu tine în astă seară. Lasă că vedem mâine sau la sfârşitul săptămânii. Du-te dacă ţi-e foame că am făcut şniţele, salată boeuf, supă, chiftele şi ardei copţi. Hai, nu mai insista, că nu facem nimic. Chiar nu am dispoziţia necesară. Du-te şi mănâncă dacă vrei, că deja e târziu.

Dobrogencele. Bine, hai să facem. Dar da-mi şi tu bluza asta jos, ştii că nu-mi place cu ea pe mine. Iarăşi eşti cu şosetele? Eşti perfect convins că aici nu eşti la curve, da? Păi serios. Auzi, hai s-o lăsăm pe altădată. Şi mai învaţă şi tu ce e ăla preludiu, că m-am săturat să mă umezesc la comandă.

Muntencele. Auzi, sincer, io-mi bag picioarele. Bă, obsedatule, dar tu chiar nu te-ai săturat aşa, de tine? Toată ziua îţi trebuie, parcă eşti pe alcaline. Păi mai termină, că deja mă scoţi din sărite, gen. Io îi zic la mă-ta că nu pot să stau cu un obsedat sexual, că aşa ceva nu se mai poate. Ce te faci dacă-s plecată?



Acum..problema se pune în felul următor: nimic despre bănăţence?

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu