Nu mai avem...

duminică, 5 august 2012

Statusuri funny ( preferatele mele :D ) part 5

Most guys are players, until that one special girl comes along that makes them lose their game (you did)

Daca inca o data imi mai frange cineva inima, voi avea nevoie de un ficat nou!

"Voi scrie pe o caramida " mi-e dor de tine " si o sa ti-o arunc in cap sa simti si tu cum doare cand iti lipseste cineva ! "

Te vreau pe tine pentru ca imi e mai usor decat sa imbratisez tot restul lumii ca sa iti compensez prezenta

O poza face cat 1000 de cuvinte. Poza ta spune de 1000 de ori prostituata.

O dieta echilibrata inseamna cate o prajitura in fiecare mana

Esti motivul pentru care bate inima mea!... Glumesc, e o functie involuntara pe care nu pot sa o controlez...

Da, am facut multe greseli .. viata nu vine cu instructiuni de folosire

Life is like a penis - simple, soft, straight, relaxed and hanging freely. Then women make it hard.

Ingeru meu pazitor e drogat pe canapea. Vezi coaie ca n-ai grija de persoana mea?

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu