Nu mai avem...

vineri, 22 octombrie 2010

aventuri cu biclicleta prin italia

Hai bine, poate ca nu sunt chiar aventuri, dar mi-a placut mie titlul :p am fost zilele trecute la plimbare cu bicicleta si vroiam sa va spun si voua cum a fost :)) Allora... :D Eu de fapt intentionam sa ma plimb cu bicla de vreo 2 saptamani doar ca Doamne-Doamne nu a fost de acord cu mine. Prima data cand am avut timp a inceput ploaia... A doua oara aveam ambele roti dezumflate + ploaie... Si cum se zice ca a treia oara e cu noroc, asa a si fost. Au cazut cateva picaturi de ploaie, dar cum eu sunt curajul intruchipat (:p) m-am dus sa ma imbrac si pana am terminat eu de imbracat a terminat si ploaia de cazut :D Si m-am dus eu frumusel la un service auto sa imi umflu rotile unde cu chiu cu vai am reusit sa ma inteleg cu mecanicul de acolo. Jumate engleza, jumate romana si inca o jumate (de unde nu stiu... ) body language :D Plecand eu de acolo am simtit ce observasem din prima zi in care am ajuns in Italia: tara asta e formata doar din dealuri, vai si CURBEEEEE. Si eu nu suport curbele... Coborand in jos la vale cred ca am prins 50 de km/h... Gen. Incearca apoi sa urci pe bicicleta dealurile pe care tocmai le-ai coborat... Daca poti... Eu n-am putut. Asa ca am urcat pe langa ea. Si tot nu a fost usor. Apoi m-am hotarat eu sa ma plimb pe undeva pe unde diferenta de nivel sa nu se modifice cu mai mult de 2m/km. Si mergand eu pe sosea mi-a fost dat sa vad ceva ce nu cred ca o sa vad vreodata in Romania: un tip cu un ditamai SUV mi-a acordat prioritate. MIE !!! Care eram pe bicicleta. Si fara sa ma claxoneze. MIE!!!!! Cand mi-am revenit din soc si mi-am dat seama ca omu' ma asteapta sa ma hotarasc, ce crezi... M-am hotarat si am facut dreapta :)) Si cum eu m-am plictisit de postul asta si probabil si voi o scurtez si termin acum. Dupa ce am facut dreapta am mai mers vreo 2-3 km si cand am vazut cata' dealu era in fata am facut stanga-nprejur si m-am intors acasa. Tin sa precizez ca am depasit un tractor, era sa intru in decor de vreo 3 ori (o data chiar intro curba), aia 20 de km facuti au parut vreo 50, cand am ajuns acasa si am coborat de pe bicla mi s-au inmuiat picioarele si era sa ma imprastii si de curu' meu nici nu mai vorbesc ca nu mai puteam de durere...
Ciao a tutti :*

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu