Nu mai avem...

sâmbătă, 23 octombrie 2010

ungaria si marele zid chinezesc thx 2 ana

Un roman si un ungur se duc la pescuit,dupa ceva vreme unul prinde pestisorul auriu.
-Lasati-ma inapoi si va indeplinesc la fiecare cate o dorinta.Primul incepe ungurul:
-Pestisorule cunosti Marele Zid Chinezesc?
-Da
-Ial si inconjoara Ungaria ca nici o *** de roman sa nu mai intre.Ia pestisorul zidul si imediat inconjoara toata Ungaria.
Vine randul la roman.
-Pestisorule Marele Zid Chinezesc are ferestre?
-Nu.
-Are usi?
-Nu.
-Atunci umple-l cu apa.

Un comentariu:

  1. te-ai gandit macar o clipa, asa chiar si prin absurd ca daca ne impacam am putea fi fericiti?..... viata e simpla...doar oamenii o complica..si noi am complicat-o la maxim.....deasta vreau sa renuntam la complicatii si sa ne impacam...eu te iubesc...si stiu ca am fst inima ta ...lasama sa fiu din nou....jur pe Dumnezeu ca te iubesc sincer...fi din nou baiatul meu dulce si bun...fi din nou iubirea mea:(((vino iar langa mine....am nevoie de tine ...

    stii..sunt nopti in care as alerga l usa ta fara sa ma gandesc la consecinte..doar sa te vad,si dupa aceea imi dau seama k poate te superi si k nu fac decat sa inrautatesc situatia...cateodata simt k ma stigi ca ai nevoie de o alinare...ca ai nevoie sa t tin in brate cum t tineam candva...cateodata imi vine sa iti dau msj k si cum ai fi inca cu mn..t simt ca ma strigi cu disperare noaptea si ma trezesc si nu t vad langa mine...d fiecare data candm bag in pat..parca o mana invizibila ma tine de mana asa cum ma tineai tu cundva..doar ca nu ramane..pleaca......sau poate e doar inima mea care te striga si te cauta si nu te mai gaseste nicicum...
    sincer nici nu stiu ce sa iti spun cum sa ma mai port ca sa nu te supar..stiu doar ca te iubesc enorm si ca te vreau langa mine:((nu t minteam cand iti spuneam k eu te vreau p tn pt totdeauna:((nu t minteam..chiar te iubesc:(((te-am iubit mereu...mereu scumpy.....dak am fst mai proasta si nu ti am aratat..iarta.ma ....t vreau inapoi ....crede-ma t rog....gandeste-te un pic.dupa cat timp a trecut...chiar crezi k s mai ruga cineva d tn dak nu t iubea si nu t vroia cu adevarat?....daka r fi dupa mn as veni in fiecare zi sa ma rog d tn sa t impaci cu mn..dar stiu k t superi p mn...deasta te-am lasat...ai spus candva k o luna a fst putin pauzza...te-am lasat mai mult...te-as lasa si mai mult.dar....ma omoara durerea..nu o mai pot controla:((( crede-ma si p mine ca o sa fim fericiti..chiar daca ne-am mai schimbat...eu stiu k tu stii cum sa te porti frumos cu mn..mi-ai dem asta de multe ori..o sa ma port si eu frumos si asta e...sunt atatia oameni care se impaca dupa un 1 an ca noi si sunt fericiti..ha sa fim si noi...impreuna:( tbsk....

    RăspundețiȘtergere