Nu mai avem...

vineri, 11 ianuarie 2013

cum era, îmi dădeai patru?


Prima zi de şcoală, ora de română, clasa a VIII-D, profesoara către clasă:
-Copii, relataţi-mi pe scurt o întâmplare deosebită în care aţi fost implicaţi, dar scurt scurt! Copiii nu-şi găseau atât de repede cuvintele, iar profa fiind nouă în şcoală, necunoscându-l pe Bulă, care în sfârşit după mulţi ani a trecut în clasa respectivă, are proasta inspiraţie să-l lase să răspundă...
-Mă întorceam acasă de la cules de mure, ursul m-a văzut. Eu m-am speriat şi ursul s-a speriat, eu am luat-o la goană, ursul a luato la picior şi...gata, speriat am ajuns acasă, unde....
-După cum ştim, ursul are labe...
-Să mori tu, dacă spuneam că ursul speriat a luat-o la labă, cum era, îmi dădeai patru?

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu