Nu mai avem...

vineri, 4 ianuarie 2013

si are dreptate...


O tipă ne mai suportând se duce la doctor:
- Domnule doctor, știți am o problemă.. nu-mi ajunge numai bărbatul meu...
- Se poate, sunteți tânără, este normal, se mai întâmplă,.. mai luați-vă un amant...
- Păi știți, mi-am luat...
- Si tot nu vă ajunge?
- Păi să vedeți, nu...
- Se poate, sunteți tânără, este normal, se mai întâmplă,... mai luați-vă unul...
- Păi știți, mi-am mai luat...
- Si tot nu vă ajunge?
- Păi să vedeți, nu...
- Se poate, sunteți tânără, este normal, se mai întâmplă,... mai luați-vă unul...
- Păi mi-am mai luat...
- Şi cum cu un bărbat și trei amanți tot nu vă ajunge?
- Păi să vedeți, nu...
- Ei, mai luați-vă un amant!
- Păi mi-am mai luat...
- Si tot nu vă ajunge?
- Păi nu!
- Ei, atunci e grav...
- O domnule doctor, vă rog dați-mi o adeverință că sunt bolnavă, că bărbatu-meu zice că sunt curvă!

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu