Nu mai avem...

luni, 19 aprilie 2010

lanterna

Un tip agata o gagica si neavind unde s-o duca, o duce in boschetii din parcul apropiat.
Fara prea multe ezitari, se apuca si i-o trage cu naduf.Gagica:
- Mai vreau... !!
I-o mai trage o data, dar la final tipa vine cu aceeasi 'solicitare'... Mai repeta bietul om
'treaba' de inca 4-5 ori, cu acelasi rezultat..! De-abia tinindu-se pe piceoare, ii zice,
sa-l lase, sa faca pe alee un tur, doua, sa mai respire si se va intoarec sa o ia de la
capat. Pe aleile de noape, pustii ale parcului zareste un trecator singuratic:
- Omule, stai putin sa-ti spunceva. Uite, am cunoscut o tipa, am venit cu ea pina aici, am
facut treaba de 6 ori... nu mai pot, ajuta-ma, vino tu in locul meu, ca tot e intuneric si
nu se prinde... Nu te superi, asa ca intre barbati.
- E 'buna' gagica ?
- Buna, buna si stie si de toate...
Se duce 'trecatorul' in boscheti, se pune temeinic pe treaba, cind apare un militian cu o
lanterna (evident - tot din dotare):
- Aaaa... v-am prins... ! Ce faci aici ???!
- Pai... imi fut nevasta...
- A scuzati... n-am stiut...
- Pai... nici eu pina n-ati aprins lanterna...

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu