Nu mai avem...

marți, 13 aprilie 2010

Oameni tampiti...

Am vazut azi la televizor (la stiri ca oricum nu prea ma uit la eu la TV, mai mult obligat...) un reportaj despre o proasta care a dat o gramada de bani la ghicitoare si luat-o in mana, pardon de expresie... Cat de idiot sa fii sa crezi ce scrie in anunturile alea?? CAT??? Si de parca asta n-ar fi de ajuns, te duci la ei si cu toate ca anuntul spunea ca face totul gratuit, iti cer o galagie de bani si tu ca tampitul, crezand ce indruga aia te duci acasa, vinzi televizoru' si ce mai ai tu in cosmelia ta si te duci repede la tiganca si ii dai banii si ea iti dezleaga siretul, pardon, cununiile... MARS MA... Tre sa fii cel mai tampit sa crezi ca o tiganca iti poate schimba cursul destinului, ca iti poate rezolva impotenta pe care doctorii n-au reusit, te vindeca de cancer, sida si alte boli... Numai de prostie nu te vindeca nimeni... Nici macar ele. Oricati bani le-ai da. Si nici cele de mai sus nu le pot vindeca. Daca ar putea face ceva in privintele astea, cine ar mai avea nevoie de doctori? Nu ar mai murii nimeni, nu ar mai fi nimeni bolnav si probabil ne-am inchina lor. Asta pentru a nu fi blestemati pe vecie si alte nebunii d-astea cum am mai vazut eu in filme... In special in "Drag me to hell", care pt mine a fost un film cu care sa iti omori plictiseala cu 2-3 faze horror si in rest lame sau comedie. Per total merita vazut ;). Dar sa nu va apucati dupa aceea sa credeti in povesti cu tiganci care te vindeca de orice sau te blesteama cum ii vine ei ciclu... Pt ca asa ceva nu se va intampla niciodata. N-o sa va scape de impotenta, droguri, alcooooooooooolism( nu ca as vrea sa scap de el) si alte alea. Si tineti minte: nici Mos Craciun nu exista si tot ce se intampla in viata se intampla cu un motiv. Sau macar dintr-un anumit motiv. Si nimeni nu va putea sa va schimbe destinul sau pe al altcuiva. Chiar daca pare ca ceva s-a intamplat dintr-o data, ganditi-va ca poate a inceput mai demult... Si de incheiere va pupa nenea si din cate stiu eu, n-am prieteni asa tampiti... Sper...

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu