Nu mai avem...

marți, 27 aprilie 2010

What kind of girls I like...

* Imi plac fetele inteligente!
* Imi plac fetele frumoase.
* Imi plac fetele sincere, cele care prefera sa-ti spuna ca s-au saturat de tine, decat sa te insele, decat sa te amageasca in continuare.
* Imi plac fetele care nu-ti ascund nimic de la frica de maimute pana la baiatul ala dragut din metrou.
* Imi plac fetele fidele, chiar daca sunt mai rare decat ursii panda. Se pare ca amandoua categorii sunt pe cale de disparitie...
* Imi plac fetele care au fantezii.
* Imi plac fetele care le pun in practica cu iubitul.
* Imi plac fetele care vin la mine si ma intreaba ce as vrea sa fie in seara asta.
* Imi plac fetele care sunt deschise la minte.
* Imi plac fetele care nu se sfiesc sa faca lucruri interzise prin lege :-P
* Imi plac fetele care nu se dau mironosite.
* Imi plac fetele care nu spun care spun ca le e scarba sa faca ceva.
* Imi plac fetele care nu au prea multe prejudecati, cum ar fi ca esti curva daca fumezi pe strada, daca ii faci oral iubitului, daca etc.
* Imi plac fetele care poarta fuste (de preferat scurte :-D)
* Imi plac fetele care au fost high macar o data.
* Imi plac fetele care zambesc :-)
* Imi plac fetele care stiu si vor sa faca macar cele 70 de lucruri elementare pe care tre sa le stie o femeie.
* Imi plac fetele cu simtul umorului.
* Imi plac fetele usor tzacanite.
* Imi plac fetele care stiu chestii tehnice.
* Imi plac fetele care nu se sfiesc sa bea.


2 b continued...


* Imi plac fetele care nu se ascund dupa deget, gen: sa vezi ce-i fac daca intreaba de ce e verde ;)=))
* Imi plac fetele care stiu sa schimbe un bec :-D

Niciun comentariu:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Trimiteți un comentariu